niedziela, 30 czerwca 2013

Hi!

Witam, mam na imię Dagna od dawna chodziła mi po głowie myśl o założeniu bloga, tak też postanowiłam zrobić. Blog, który założyłam będzie dotyczył głównie mody, będę tutaj publikować swoje stylizacje, inspiracje jednak, żeby blog nie był zbyt monotonny postanowiłam pisać też o stylu życia. Mam zamiar pokazywać wam jak w ciekawy sposób możemy spędzić wolny czas czy zadbać o urodę. Pierwszy post ze stylizacją pojawi się niebawem serdecznie zapraszam. Więcej informacji dotyczących bloga, a także wszystkie aktualności znajdziecie na :
https://www.facebook.com/pages/The-Diamond-Path/393244420796925?skip_nax_wizard=true

7 komentarzy:

  1. przeciez to twoj drugi blog o modzie wiec wat?

    OdpowiedzUsuń
  2. a co z ksiezniczka idealna usuniety czy jeszcze jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postanowiłam, że nie bede usówać tamtego bloga, bo w jakis sposób jest to pamiątka mojej pracy jak i fotografów, którzy ze mną współpracowali. Jednak nie będe na nim już nic moderować :)

      Usuń
    2. Usuwać* ;)

      Usuń
  3. Hi there! I know this is kind of off topic but I was wondering which blog platform are you using for this website?

    I'm getting sick and tired of Wordpress because I've had problems
    with hackers and I'm looking at alternatives for another platform.
    I would be great if you could point me in the direction of a good platform.


    Here is my website: Dating Sites - Bestdatingsitesnow.Com -

    OdpowiedzUsuń
  4. If some one wants to be updated with hottest technologies therefore he
    must be pay a visit this site and be up to date everyday.


    Here is my site minecraft games

    OdpowiedzUsuń
  5. I loved as much as you'll receive carried out right
    here. The sketch is tasteful, your authored material stylish.
    nonetheless, you command get bought an impatience over that you wish be delivering the following.

    unwell unquestionably come further formerly again as exactly the same nearly very often inside case you shield this hike.


    My weblog: minecraft Games

    OdpowiedzUsuń

Czekam na waszę uwagi i komentarze, chętnie poznam wasze zdanie :)