sobota, 13 lipca 2013

Classic- Always on top

Dziś mam dla was coś co nigdy nie przemija, czyli wszechobecna klasyka. Ołówkowe spodnie z wysokim stanem, biała bluzka z kwiatowym motywem i marynarka oraz szpilki to zawsze sprawdzony przepis. Najważniejsza sprawa o jakiej musimy pamiętać wybierając klasykę to tonacja wszystkiego, przede wszystkim należy zachować dobry smak. Minimalizm to podstawa w tego typu zestawach. Ja chcąc przełamać trochę czerń i biel nawiązałam do  różowej podeszwy swoich butów i w tym odcieniu pomalowałam paznokcie oraz usta.
Bluzka- George
Spodnie- Vero Moda
Marynarka- No name
Bransoletka- Pandora
Kopertówka- SH
Buty- Dorothy Perkins
Lakier do paznokci- Essie
fot. Maciej Bąk

18 komentarzy:

  1. wszystko dobrane z dokładną starannością ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ten look;)
    dodajemy do obserwowanych?:>

    OdpowiedzUsuń
  3. super stylizacja, uwielbiam tego bloga ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajnie wyszły Ci te zdjęcia , bardzo mi się podoba .. najbardziej ta bransoletka , rzuca się w oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnie zdjęcie jest cudowne:)

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Księżniczka Idealna - czytałam ciągle i ubóstwiałam . zobaczyłam , że założyłaś nowego bloga no to weszłam 2, 3 razy. a jak sie dowiedziałam że Oliwia robi zdjęcia to sie uzależniłam ;3 super blog!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w Twoim blogu od pierwszego odwiedzenia. Piękna, klasyczna stylizacja.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://imjustyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna stylizacja, elegancja pierwsza klasa !

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny motyw na bluzce i ogl stylizacja w porządku alwe buty nie do przyjęcia

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja bardzo fajna, z resztą jak wszystkie. Ale Dagna pamiętaj że masz 17 lat i takie klasyczne stylizacje nie są jeszcze dla Ciebie. Strasznie Cie postarzają. I nie piszę tego złośliwie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze sie czuje w takim stylu, czasem chce wygladacc na starszą :)

      Usuń
  11. z taka morda trudno o wyczucie stylu

    OdpowiedzUsuń
  12. This is a topic that is near to my heart...
    Thank you! Where are your contact details though?

    my page - minecraft games

    OdpowiedzUsuń

Czekam na waszę uwagi i komentarze, chętnie poznam wasze zdanie :)