niedziela, 28 lipca 2013

Must Have- MAXI !

  Niewątpliwie hitem lata są sukienki i spódnice maxi. Jak mówiłam już w poście ze stylizacja, w której zaprezentowałam właśnie taką sukienkę uwielbiam ten fason. Idealne na gorące dni, zwiewne i komfortowe dla pań które nie lubią dużo odsłaniać, po prostu znakomite! Możemy znaleźć je tak naprawdę wszędzie, pojawiają się w sieciówkach jak i SH, a również u najlepszej klasy projektantów modowych. Mam wrażenie, że ten typ sukienek czy też spódnic nie ma wad, a wręcz same plusy możemy dołożyć do nich jeszcze wydłużanie i wyszczuplanie naszej sylwetki. Do tego mamy bardzo szerokie spektrum wyboru różnego rodzaju materiały, kolory, desenie i tekstury.








Wyjeżdżam do zobaczenia za 7- 10 dni mam nadzieje, że wrócę z ogromną dawką pozytywnej energi!

18 komentarzy:

  1. My mamy nadzieję, ze wgl nie wrócisz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam jedno pytanie?! po co wchodzisz na bloga? jak tak bardzo go nie lubisz?!

      Usuń
    2. Drogi Anonimie wyżej weź się odpierdol od Dagny po chuj to piszesz???? I mów za Siebie jak możesz

      Usuń
  2. Mi również podobają się takie sukienki, bądź spódnice :) Miłego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. beautiful skirts and dresses <3 your blog is very lovely and interesting. im glad if you visit my blog, too <3

    xx
    beauthi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza sukienka jest najpiękniejsza! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Czarna i fioletowa sukienka są przepiękne!!! Jednak ja trochę boję się tego fasonu, mimo, że nieziemsko mi się podobają:) Obserwuję i zapraszam do siebie na nowy post, a jeśli spodoba Ci się mój blog to również zapraszam do obserwowania:)
    Miłego wyjazdu i do "przeczytania" po powrocie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czarna i fioletowa sukienką są przepiękne, uwielbiam ten fason, mimo, że nie mam takiej sukienki w szafie;) Obserwuję i zapraszam do siebie na nowy post, a jesli mój blog Ci się spodoba, to również zapraszam do obserwowania:) Miłęgo wyjazdu i do "przeczytanie" potem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. rzeczywiście są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. You look so stunning with black dress <3 Perfect match for this summer :)

    OdpowiedzUsuń
  9. whoah this weblog is wonderful i really like studying your posts.
    Keep up the great work! You realize, a lot of individuals are looking around for this info,
    you can aid them greatly.

    Also visit my web-site: homes ideas

    OdpowiedzUsuń
  10. If you desire to obtain a great deal from this article then you
    have to apply such strategies to your won webpage.


    my page; minecraft games

    OdpowiedzUsuń
  11. Hey There. I found your blog using msn. This is a very well written article.
    I'll be sure to bookmark it and return to learn extra of your helpful
    information. Thank you for the post. I will certainly return.

    Also visit my webpage - minecraft games

    OdpowiedzUsuń

Czekam na waszę uwagi i komentarze, chętnie poznam wasze zdanie :)