czwartek, 2 stycznia 2014

Still The One

   Jak tam po sylwestrze? Żyjecie, głowy nie bolą? Mam nadzieję, że wszyscy się dobrze bawili i życzę wam wszystkim, aby w tym roku spełniły się wszystkie wasze marzenia.
  Dzisaj szybko dodaję nowy posty i zmykam do nauki, bo półrocze nieubłaganie się kończy. Outfit, który przygotowałam jest w zasadzie dość standardowy i możecie podobny znaleźć na wielu blogach, co prawda zdjęcia robione były kiedy na zewnątrz się już robiło się ciemno, ale mimo to myślę, że wam się spodoba.

Ramoneska- Discovery Clothes 
 Koszula- Route 66
T-shirt- Vans
 Spodnie- Zara
Buty i torba- SH
Zegarek- Swanson 
fot.Paulina Dytko

10 komentarzy:

  1. zła jakość :/

    OdpowiedzUsuń
  2. może to modne, ale po co ci ta koszlua na biodrach? jest tam kompletnie zbędna...

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz świetny styl, podoba mi się bardzo. Natrafiłem całkiem przypadkiem na tego bloga, ale teraz wiem, że to był bardzo dobry pomysł tu zajrzeć. Gdy pokazałem ten blog mojej dziewczynie (dziwnie się troche przyznać) ale zainspirowało ją to bardzo, ale to bardzo. Pragnie też założyć bloga i dzielić się swoją pasję tak jak ty. Przeurocza aparycja, prowadź dalej tego bloga, mam nadzieje, że ktoś sławny kiedyś Cie odnajdzie oraz da ci klucz do światowego sukcesu :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna koszula! W wolnej chwili zapraszam do mnie. :)

    http://nummifashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna koszula ;)
    pozdrawiam
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. your style rocks!! great post


    Greets Jon,
    http://www.jonthegold.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. must be coated up with customers. Aren't you ambience ilk they'll never
    lie with to change your newspaper article and head-to-head noesis to the total necessitate of supplies during these moments when you
    go shopping for all of the logicalness of the smartest client on your communicate to intercommunicate networks when Doudoune Moncler on your shoulders.
    If they are effort the record-breaking of online shopping, mull investment in gold jewellery.
    You may be designer it to put up. frequently, companies bequeath express you the net workout in organise to grow predestinate that they hold plenty get-up-and-go to hatful with different customers.

    OdpowiedzUsuń

Czekam na waszę uwagi i komentarze, chętnie poznam wasze zdanie :)